FANDOM

Adrian Kalski
Adrian Kalski
Status Żyje
Data urodzenia 1986
Zawód Męska prostytutka
Debiut Mroczna tajemnica
Aktor Filip Pławiak

Adrian Kalski - morderca, który pojawił się w odcinku Mroczna tajemnica.

Opis postaci Edytuj

Adrian Kalski był męską prostytutką. Klientów znajdował na jednym z łódzkich dworców. 29 września 2015 roku jego klientem zostaje Gustaw Zarski - zamożny bakier, który zamordował już dwóch mężczyzn. Mężczyzna przywozi Kalskiego do swojego domu i w trakcie aktu seksualnego zaczyna dusić. Kalski jest silniejszy i ucieka z domu napastnika.

Następnego dnia włamuje się do domu bankiera i w akcie zemsty chce go okraść. Niespodziewanie Zarski wraca do domu i przyłapuje złodzieja. Kalski zabija go uderzeniem świecznika w głowę. Kradnie cenne przedmioty. Nie wie, że w świeczniku jest karta pamięci z fotografiami poprzednich ofiar Zarskiego.

Dzień po zabójstwie, Kalski opuszcza wynajmowane mieszkanie i jedzie spotkać się z paserem o pseudonimie Cepelia. Nie wie, że na tropie zrabowanych przedmiotów jest grupa śledcza oraz siostra Zarskiego, która chce odzyskać kartę pamięci, by tajemnica jej brata nie wyszła na jaw.

Podczas spotkania z Cepelią, do budynku wchodzi policja. Kalski ucieka i chowa się w kontenerze na śmieci, jednak Alex znajduje go. Na przesłuchaniu Kalski opowiada o jego relacji z bankierem, a w świeczniku zostaje odnaleziona karta pamięci z makabrycznymi zdjęciami.