FANDOM

Alex
Alex
Główne informacje

Płeć:

Męska

Kolor oczu:

Brązowy
Związki

Rodzina:

(były) Marek Bromski, Michał Orlicz

(obecny) Piotr Górski

Romanse:

Malina
Inne Informacje

Talent:

Słuch, wzrok, węch i instynkt w czystej postaci.
Dodatkowe informacje

Status:

Żyje

W postać wcielił(a) się:

Rocky Matador/Ramzes/Wafel

Alex - bohater tytułowy. Jest psem policyjnym.

WyglądEdytuj

Alex jest owczarkiem niemieckim. Ma sierść koloru brązowego, w niektórych miejscach czarnego. Jego oczy są małe i czarne. Uszy są duże i odstające.

Opis postaciEdytuj

Bardzo lubi bawić się gumowymi zabawkami kupionymi mu przez Marka Bromskiego. Miał już kilku opiekunów, z czego w serialu pokazano trzech: jednego zabito (wiadomo , że miał na imię Robert)  w pierwszym odcinku i nie znamy jego nazwiska, drugi to Marek Bromski, a trzecim jest Michał Orlicz. Czwartym zaś Piotr Górski. W międzyczasie opiekują się nim także Lucyna i Ryszard. Alex jest bardzo inteligentny, rozumie większość rzeczy, które mówią do niego ludzie. Niejednokrotnie ratował życie swoim współpracownikom.  Ma doskonały węch, szybko uczy się nowych rzeczy. Jego umiejętności bardzo często pomagają na akcji. Potrafi skoczyć na przestępcę od tyłu i przewrócić go. Alex jest z reguły łagodny i posłuszny swoim właścicielom, lubi dzieci. Był bardzo przywiązany do poprzednich opiekunów- po śmierci pierwszego odwiedzał jego grób na cmentarzu, a po odejściu Bromskiego nie jadł i nie spał z tęsknoty.

Zobacz teżEdytuj

Alex/Galeria