FANDOM

Andrzej Kraft
A.Kraft
Status Żyje
Zawód Nauczyciel muzyki
Debiut Pierwsza nagroda
Aktor Piotr Głowacki

Andrzej Kraft - morderca dzieci, który pojawił się w odcinku "Pierwsza nagroda".

Opis postaciEdytuj

Andrzej Kraft nauczał prywatnie muzyki. W przeszłości był uczniem profesora Szymańskiego, nauczyciela gry na pianinie. Z nieznanych powodów Szymański zniszczył karierę Kraftowi. To stało się głównym powodem morderstw. Kraft chciał w nie wrobić swego mentora. Pierwszą ofiarę, Kasię zabił, gdy wracała z koncertu, na którym był również profesor. Drugą ofiarę Natalię zabił kilka dni później, a jej zwłoki podrzucił do piwnicy Szymańskiego. Obie ofiary udusił. Wkrótce profesor został aresztowany pod zarzutem obu morderstw.

Śledczy poza wyżej wymienionymi powiązaniami nie znajdują innych dowodów winy profesora i przyjmują, że morderstw dokonał ktoś inny. Marek Bromski i Alex odnaleźli w piwnicy Szymańskiego ukryte przejście które doprowadziło ich do kamienicy, w której mieszkał Andrzej Kraft. W jego mieszkaniu odnaleźli medal, który należał do jednej z dziewczynek. Po chwili, Kraft zaczął uciekać. Został schwytany na podwórzu przez Bromskiego, któremu puściły nerwy i niewiele brakowało by ten go zabił. Kraft został jednak ocalony przez Ryszarda Puchałę.

Ofiary Krafta Edytuj

Obie dziewczynki zostały zamordowane jesienią 2011 roku:

  1. Katarzyna Nowak (lat 12)  
  2. Natalia Makowska (lat 12)