FANDOM

Artur Hoffer
Artur hoffer
Status Żyje
Zawód Makler giełdowy
Rodzina Joanna Hoffer (żona)
Debiut Prawdziwa śmierć
Aktor Przemysław Sadowski

Artur Hoffer - morderca dwóch prostytutek, który pojawił się w odcinku Prawdziwa śmierć.

Opis postaci Edytuj

Artur Hoffer był maklerem giełdowym i prowadził własną firmę Hoffer Consulting. W czasie kryzysu stracił dużo pieniędzy na giełdzie i musiał zadłużyć firmę. Efekt był taki, że znalazł się na skraju bankructwa. Razem ze swoją żoną, Joanną wymyślił plan jak zarobić dużo pieniędzy i wyjechać z kraju. Wykupił dwie polisy na nazwisko żony. W przypadku jej śmierci otrzymałby ponad 6 milionów euro.

Hoffer postanowił upozorować śmierć swej żony. Joanna ukryła się w zakamuflowanym pokoju w ich mieszkaniu. Artur pojechał jej samochodem i zaprosił do niego prostytutkę, którą odurzył. Następnie oblał pojazd benzyną, podpalił, a następnie zepchnął pojazd ze skarpy, pozorując wypadek. Policjanci mieli uznać, że to Joanna zginęła w spalonym aucie. Świadkiem "wypadku" była inna prostytutka - Milena, która widziała Artura na miejscu. Kilka dni później oboje spotkali się przypadkowo na posterunku policji. Wtedy, Hoffer zdecydował się zabić i ją. Zwabił kobietę do samochodu, wywiózł ją w odludne miejsce, a następnie zatłukł kluczem do kół.

Plan Hofferów doszedłby do skutku, jednak okazało się, że kobieta która miała zostać uznana za Joannę, chorowała na cukrzycę, na którą nie chorowała Hofferowa. Podczas rekonstrukcji czaszki ofiary wypadku okazało się, że ta nie wygląda jak Joanna. Gdy policjanci przyszli porozmawiać z Hofferem, zaczął uciekać po dachach budynków, a po chwili został schwytany przez Alexa. W czasie przeszukania mieszkania zostaje również odnaleziona kryjówka, w której przebywała Joanna.

Ofiary Hoffera Edytuj

  1. Anna - spalona żywcem w samochodzie
  2. Milena - zatłuczona kluczem do kół