FANDOM

Daria Wolańska
Daria Wolańska
Status Żyje
Pseudonim Modliszka
Zawód Bezrobotna
Rodzina Mąż (nie żyje)
Debiut Zabójcza namiętność
Aktorka Anna Przybylska

Daria Wolańska (pseudonim Modliszka) - przestępczyni, która pojawiła się w odcinku Zabójcza namiętność.

Opis postaci Edytuj

Przeszłość Edytuj

Daria Wolańska była żoną bogatego biznesmena. Miała również romans z instruktorem fitnessu. Kobieta zapragnęła przejąć majątek męża, uśmiercając go. Namówiła to popełnienia morderstwa swojego instruktora. Ten zamordował Wolańskiego. Marek Bromski z Alexem aresztowali mordercę. Prokurator zaoferował mężczyźnie skrócenie wyroku w zamian za wydanie Wolańskiej. Ten zdecydowanie odmówił. Dowody na winę Wolańskiej znaleziono w jej komputerze, gdzie były maile wymienione z mordercą i opisujące szczegóły zbrodni. Dodatkowo Wolańską obciążył anonimowy świadek. Wkrótce dziennikarze nadają Wolańskiej pseudonim Modliszka.

Czasy obecne Edytuj

Wolańska zostaje skazana za podżeganie do zabójstwa męża na 10 lat więzienia. Karę ma odbywać w więzieniu dla kobiet w Skierniewicach. W trakcie przebywania w areszcie, Wolańska poznaje Pawła Jaworskiego, informatyka, który prowadzi zajęcie dla aresztantów. Ten zakochuje się w kobiecie, pomimo że ma żonę. Postanawia wyciągnąć ją z więzienia.

By zdobyć broń, morduje strażnika, pilnującego hurtowni. Gdy Wolańska jest transportowana do Skierniewic napada na furgonetkę, w której jest kobieta. Terroryzuje bronią pracowników służby więziennej (w tym swoją żonę) i uwalnia Wolańską. W swoim mieszkaniu przedstawia jej plan ucieczki z Polski. Gdy Jaworski wychodzi, Wolańska kradnie należące do niego pieniądze i informuje, gdzie mężczyzna przebywa. Kobieta opuszcza mieszkanie.

Jaworski unika aresztowania i sądząc, że policja ujęła Wolańską, porywa niewinną dziewczynę i żąda uwolnienia Wolańskiej. Policjanci wpuszczają do niego jego żonę, która odtwarza Jaworskiemu nagranie, na którym słychać jak Wolańska donosi na niego na policję. Ten załamuje się i po chwili atakuje go Alex. Jaworski zostaje aresztowany.

Wolańska tymczasem chce zemścić się na dziennikarzu, który opisywał jej proces w gazecie. Zaskakuje go w domu i przykuwa do łóżka. Kobieta dzwoni do Bromskiego i zmusza dziennikarza by umówił się z nim w klubie nocnym. Następnie rozkręca w mieszkaniu dziennikarza gaz, pozostawiając go na śmierć. Szczęśliwym trafem mężczyzna został ocalony.

Zwabiony Bromski, szuka w klubie mężczyzny. Wolańska chce zabić go, za to że ją aresztował. Gdy zakrada się do Bromskiego od tyłu trzymając nóż w ręku, atakuje ją Alex i powala na ziemię. Po chwili kobieta zostaje aresztowana.

Ciekawostki Edytuj

  • Rola Darii Wolańskiej była ostatnią rolą w życiu Anny Przybylskiej, która się w nią wcieliła. Aktorka zmarła 5 października 2014 na raka trzustki.