FANDOM

Eliza Pancer
Eliza pancer
Status Żyje
Zawód Bezrobotna
Rodzina Bronisław Pancer (mąż)
Debiut Uprowadzenie
Aktorka Monika Dryl

Eliza Pancer - przestępczyni która pojawiła się w odcinku Uprowadzenie.

Opis postaci Edytuj

Eliza Pancer była żoną Bronisława Pancera, producenta perfum i jednego z najbogatszych ludzi w Polsce. Eliza była niemal 30 lat młodsza od męża. Ochroniarzem jej męża był Aleksander Orliński, z którym miała romans. Gdy Pancer rezygnuje z usług ochroniarza, kochankowie postanawiają porwać go dla okupu.

Orliński angażuje do porwania dwóch kolegów - Bambusa oraz Szramę. Porywają milionera, gdy ten wychodzi rano pobiegać. Powiadamiają Elizę, że ma zapłacić milion złotych okupu. Plan ma być prosty - problemów z policją nie będzie, gdyż Eliza jako wspólniczka porywaczy nie dopuści by ją wezwano. Plan się sypie, gdy Szrama zabija sąsiada ciotki Orlińskiego, w której domu mieli ukryć porwanego.

Gdy zostają odnalezione zwłoki sąsiada, do akcji wkracza Marek Bromski oraz Alex. W domu ciotki Orlińskiego znajdują przygotowaną celę dla porwanego. Szybko wiążą Orlińskiego ze zniknięciem Pancera. Eliza przyznaje, że męża porwano, jednak kategorycznie nie zgadza się na udział policji w przekazaniu okupu. W międzyczasie Eliza naciska na głównego księgowego firmy jej męża, by wydał zgodę na wypłacenie 7 milionów złotych na okup (choć okup wynosi tylko 1 milion). Wkrótce Eliza jedzie wypłacić pieniądze z banku - śledzi ją Lucyna Szmidt.

Gdy Eliza zostawia pieniądze w umówionym miejscu, przychodzi po nie Szrama i zabiera. Szramę śledzi Alex i po chwili mężczyzna zostaje ujęty. Wtedy okazuje się, że ma ze sobą tylko milion złotych okupu, choć Bromski ustalił, że Eliza Pancer wypłaciła aż 7 milionów. Decyduje, by Lucyna, cały czas śledziła kobietę.

Szrama mówi policjantom, gdzie przetrzymywany jest Pancer. Wywiązuje się strzelanina z porywaczami, jednak Alex, Bromski i Puchała dostają się do budynku od tyłu i obezwładniają porywaczy. W tym czasie Eliza czeka na Orlińskiego w parku. Cieszy się gdy widzi nadjeżdżający jego samochód. Jest w szoku, gdy wysiada z niego Bromski i aresztuje ją.

Plan Elizy i Orlińskiego przewidywał, że kobieta zapłaci milion złotych okupu. Orliński miał je podzielić między siebie i wspólników. Eliza miała jednak kazać księgowemu wypłacić aż 7 milionów. Za pozostawione 6 milionów, para kochanków miał uciec z kraju do Ameryki Południowej.