FANDOM

Jacek Koch
Jacek Koch
Status Nie żyje
Data śmierci Maj 2013
Pseudonim Szalony
Zawód Bezrobotny
Rodzina Brat (nie żyje)
Debiut Zemsta
Aktor Andrzej Andrzejewski

Jacek Koch (pseudonim Szalony) - morderca, który pojawił się w odcinku Zemsta.

Opis postaci Edytuj

Jacek Koch razem z bratem dokonali w 2007 roku napadu na bank we Wrocławiu. Gdy obaj uciekali z obrabowanego budynku, zaczął ich ścigać Michał Orlicz. W trakcie ucieczki, brat Kocha został śmiertelnie potrącony przez samochód. Sam Jacek Koch został ujęty, ale obwiniał Orlicza o śmierć brata i uważał, że to Orlicz go zabił. Koch został skazany na 8 lat więzienia, jednak wyszedł z niego po 6 latach za dobre sprawowanie.

W więzieniu poznał Maję Wirską, bibliotekarkę w której się zakochał i z którą przygotował plan zemsty na Orliczu. Dzień po wyjściu z więzienia, Wirska zaczepia Orlicza w trakcie treningu w lesie. Twierdzi, że zgubiła klucze. Alex pomaga ich szukać, gdy Koch wystawia jej jaką wabik, suczkę Malinę. Alex wchodzi za nią to auta Kocha i zostaje z nią uwięziony. Koch z Wirską wywożą psy do starej fabryki, która należy do Wirskiej. W fabryce Wirska od dawna przygotowała plan zemsty na Orliczu. Zorganizowała fałszywe paszporty, kominiarki do napadu oraz broń. Para planuje uciec przez Frankfurt nad Menem do Wenezueli.

Gdy Koch chciał zastrzelić Alexa, ten uciekł. Para zaczęła go gonić, jednak po pewnym czasie zrezygnowała. Pojechali do Adama Karbacza, który przygotował dla nich fałszywe paszporty. Koch odebrał paszporty, po czym zabił Karbacza i zabrał mu pistolet. Następnie Koch zadzwonił do Orlicza i powiedział, gdzie się spotkają. Miejsce spotkania to bank, który Koch zamierza obrobić.

Koch z Wirską napadają na bank. W trakcie napadu Wirska zabija strażnika. Po chwili zjawia się Orlicz, który zostaje wzięty na zakładnika. W międzyczasie Lucyna Szmidt oraz Leon Berger odnajdują Alexa. Gdy bank zostaje otoczony przez policję i antyterrorystów, para używa Orlicza jako tarczę i opuszczają budynek. Na zewnątrz Orlicz odpycha oboje i ucieka. Gdy Koch usiłuje do niego strzelić, zostaje zastrzelony przez snajpera.