FANDOM

Joanna Kulisz
Joanna Kulisz
Status Żyje
Zawód Charakteryzatorka
Debiut Dlaczego Romeo zginął?
Aktorka Katarzyna Ankudowicz

Joanna Kulisz - morderczyni pojawiająca się w odcinku Dlaczego Romeo zginął?.

Opis postaci Edytuj

Joanna Kulisz była charakteryzatorką w Teatrze Nowym w Łodzi. W teatrze trwał spektakl Romeo i Julia. Joanna nienawidziła, z wzajemnością aktorki Agnieszki Gordon wcielającej się w Julię. Postanowiła zatruć fiolkę, którą aktorka miała wypić podczas spektaklu. Jednak aktor, który grał aptekarza przekazywał zatrutą fiolkę Olafowi Jurczykowi, który grał Romea. Ten wypił truciznę i po kilku chwilach zmarł na scenie i na oczach zgromadzonej publiczności.

Pomimo śmierci niewinnego aktora, Joanna postanowiła dopiąć swego i za wszelką cenę zabić Agnieszkę Gordon. Usiłowała przejechać ją samochodem, ale wtedy ocalił ją Ryszard Puchała, który miał obserwować aktorkę. Kolejny raz usiłuje zabić Agnieszkę Gordon podczas próby w teatrze - podmienia składany nóż - rekwizyt na prawdziwy, wówczas reaguje Alex i ratuje ją. Po chwili Michał Orlicz orientuje się, że to Kulisz usiłuje zabić aktorkę. Ta zaczyna uciekać ulicami Łodzi - gonią ją Alex i Orlicz. Po chwili wsiada do autobusu, a Alex razem z nią. Orlicz po krótkim pościgu dogania pojazd i aresztuje kobietę.

Po zatrzymaniu tłumaczyła się Orliczowi, że to Gordon miała zginąć, gdyż ... ona jest głupia i pusta. On (Olaf Jurczyk) jej nigdy nie kochał ona nie wie co to jest miłość.