FANDOM

Klops
Klops
Status Żyje
Rasa Beagle
Właściciel Aleksandra Lipiec
Debiut Śmiertelna dawka

Klops - pies rasy Beagle. Pojawił się w odcinku Śmiertelna dawka.

Pies w nieznanych okolicznościach trafił do laboratorium weterynarza Andrzeja Sawika. Mężczyzna usiłował wynaleźć nowy narkotyk. Zaczął eksperymentować z pochodnymi amfetaminy. Testował narkotyk na psach rasy Beagle, w celu ustalenia śmiertelnej dawki narkotyku. Wiele z psów zmarło. Pomagał mu były student weterynarii, który postanowił poinformować o tym swojego byłego wykładowcę - Adam Banacha.

Banach zjawił się w laboratorium, pokłócił się z Sawikiem i zabrał ze sobą Klopsa (wówczas pies nie miał żadnego imienia), w celu ustalenia co podał mu Sawik. Sam Sawik śledzi Banacha, który zanosi psa na uniwersytecki Wydział Weterynarii. Tam zamyka psa na noc w klatce. Nocą Banach zostaje zamordowany przez Sawika.

Nazajutrz Klops uciekł. Gdy na uniwersytecie zjawiają się policjanci Alex odnajduje go, a Bromski przekazuje go weterynarz Aleksandrze Lipiec, która pobiera mu krew w celu ustalenia co mu podawano. Pies zostaje oficjalnie nazwany Klops.

Gdy Lipiec opuszcza klinikę weterynaryjną, Sawik zakrada się i porywa psa, który jest dowodem przeciwko niemu. Klops ponownie trafia do laboratorium. Wyniki badań krwi zwierzęcia dowodzą, że podano mu atropinę i morfinę. Gdy Bromski odnajduje laboratorium, aresztuje Sawika i uwalnia Klopsa.

Psa przygarnia Aleksandra Lipiec, która wyjeżdża z nim do Stanów Zjednoczonych.