FANDOM

Kryspin Piotrowski
Kryspin Piotrowski
Status Żyje
Zawód Bezrobotny
Rodzina Pola Piotrowska
(była żona)
Katarzyna Piotrowska (córka)
Była teściowa
Debiut Ostatnia sprawa Lucyny
Aktor Wojciech Leonowicz

Kryspin Piotrowski - morderca i psychopata, który pojawił się w odcinku Ostatnia sprawa Lucyny.

Opis postaci Edytuj

Kryspin Piotrowski miał zonę Polę. Mężczyzna nie chciał mieć dzieci. Wkrótce, przyszła jednak na świat córka Kryspina i Poli - Katarzyna. Piotrowskiemu nie podobało się, że żona zaczęła poświęcać więcej czasu córce niż jemu. Był chorobliwie zazdrosny o dziecko. Niebawem zaczął znęcać się psychicznie i fizycznie nad żoną i w mniejszym stopniu nad córką. Wiadomo, że podduszał żonę sznurem. Kobieta nie wytrzymała i wniosła pozew o rozwód, który otrzymała. Piotrowski otrzymał również zakaz zbliżania się do żony i córki.

Mężczyzna nigdy nie pogodził się ze stratą żony, ale dał za wygraną. Jego sensem życia stała się praca - nie wiadomo jednak na jakim stanowisku pracował. Pewnego październikowego dnia 2012 roku został zwolniony z pracy. Piotrowski stracił sens życia i postanowił się zemścić na wszystkich, którzy jego zdaniem, przyczynili się do jego nieszczęścia. Zakupuje w sklepie nóż myśliwski i od razu jedzie do gmachu sądu. Zakrada się do gabinetu sędziny, która orzekła jego rozwód. Gdy kobieta wchodzi do gabinetu, Piotrowski podrzyna jej gardło.

Psychopata nie traci czasu. Od razu jedzie na szpitalny parking. Tam włamuje się do samochodu lekarki, która wydała negatywną opinię o nim dla sądu. Ukrywa się na tylnym siedzeniu auta i czeka, aż kobieta do niego wsiądzie. Lekarka wsiada nie zauważając mordercy na tylnym siedzeniu. Po chwili Piotrowski podrzyna jej gardło. Następnie jedzie do mieszkania żony, ale okazuje się, że ta ze strachu przed byłym mężem wyprowadziła się z niego. Piotrowski najprawdopodobniej chce zabić córkę na oczach żony. Zdesperowany jedzie do domu teściowej i zaczyna ją śledzić.

Marek Bromski wiąże oba morderstwa. Wie, że lekarka orzekała dla sędziny w prawach rozwodowych. Bromski zawęża krąg podejrzanych do 24 osób. Wkrótce trafiają na akta Kryspina Piotrowskiego. Bromski znalazł wspólny element w morderstwach obu kobiet oraz w tym w jaki sposób psychopata znęcał się nad rodziną. Następnego ranka Bromski i Lucyna Szmidt jadą do mieszkania Piotrowskich i tam dowiadują się od sąsiada, że mężczyzna poszukiwał wczoraj żony.

W tym samym czasie, Piotrowski obserwuje jak teściowa zawozi jego córkę do przedszkola. Następnie jedzie za kobietą aż pod jej dom. Zakrada się do niego, wiąże i knebluje teściową. Po chwili dzwoni do przedszkola podając się za sąsiada teściowej i prosi o poinformowanie żony, że babcia nie może odebrać wnuczki. Piotrowski pędzi do przedszkola, po drodze mijając Bromskiego, Szmidt i Alexa. Policjanci uwalniają kobietę i również ruszają do przedszkola.

W przedszkolu zjawia się przestraszona Piotrowska i pod budynkiem zauważa męża. Chowa się przed nim w sali razem z córką, przedszkolanką i innymi dziećmi. Wściekły Piotrowski chwyta za siekierę i rozbija nią drzwi. Wchodzi do sali i uderza żonę na oczach dzieci. W tym czasie pod budynkiem są już policjancie. Po chwili Piotrowski atakuje Szmidt i powala ją na podłogę. Nagle, przez okno, do sali wskakuje Alex, rozbijając przy tym szybę i powala mordercę na podłogę. Psychopata zostaje aresztowany przez Bromskiego.

Ofiary Piotrowskiego Edytuj

  1. Sędzina - orzekła rozwód Piotrowskich
  2. Lekarka - wydała dla sądu negatywną opinię o Piotrowskim