FANDOM

Krzysztof Halicki
Krzysztof Halicki
Status Żyje
Zawód Biznesmen
Debiut Ostatni gem
Aktor Jerzy Gudejko

Krzysztof Halicki - gwałciciel, który pojawił się w odcinku Ostatni gem.

Opis postaci Edytuj

Krzysztof Halicki był zamożnym biznesmen, który hobbystycznie grał w tenisa. Trenował w klubie tenisowym należącym do Teresy Szulc, w którym miał wykupioną kartę VIP. Sam klub powstał dzięki pieniądzom Halickiego, który pożyczył je Szulc. Jego instruktorem w klubie był Maciej Brylski.

W klubie trenowała też Anna Małek - wschodzącą gwiazdą tenisa. Halicki był sponsorem dziewczyny. Biznesmen finansował jej odżywki oraz wyjazdy na zawody.

Pewnego wieczora Szulc zaprosiła Małek do swojego gabinetu. W gabinecie znajdowali się również Brylski oraz Halicki. Gdy Małek weszła, Halicki zażądał, by okazała mu wdzięczność za sponsoring i uprawiała z nim seks. Małek słysząc to, uderzyła Halickiego w twarz. Halicki natychmiast rzucił się na Małek i zaczął zdzierać z niej ubrania. Halicki zgwałcił dziewczynę, a Brylski przytrzymywał ją by się nie szarpała. Następnie obaj zamienili się rolami. W trakcie gwałtu, zegarek Brylskiego skaleczył ją w nadgarstek. Całemu wydarzeniu przyglądała się Teresa Szulc, która nie zareagowała w żaden sposób.

Po gwałcie, Małek opowiedziała o całym zdarzeniu ojcu. Ten odradził jej zgłoszenie zdarzenia na policję, gdyż uznał, że rozgłos zniszczył by jej karierę sportową. Małek postanowiła się osobiście zemścić na swoich oprawcach. Kilka dni po gwałcie, gdy Brylski znajdował się sam w klubie, został zadźgany nożem pod prysznicem przez Annę Małek. Następnego dnia z rak dziewczyny zginęła również Teresa Szulc.

Po śmierci Szulc, Michał Orlicz znajduje w jej gabinecie ślady krwi należącej do Małek. Następnie Małek opowiada Orliczowi co zaszło w gabinecie Szulc i skąd wzięła się jej krew.

W tym samym czasie do zabójstw przyznaje się Zbigniew Małek. Jak się później okaże robi to wyłącznie by umożliwić córce zabójstwo Halickiego. Tego samego wieczora, Małek zwabia Halickiego do klubu i uderza go pałką w głowę. Halickiemu udaje się wytrącić jej pałkę z ręki i z nożem w ręku zaczyna gonić dziewczynę. Gdy chce dźgnąć Małek, w klubie zjawia się Orlicz z Alexem. Orlicz widząc całą sytuację postrzeliwuje Halickiego w Ramię i nóż wypada mu z ręki. Gdy nóż leży na podłodze, próbuje go podnieść Małek, jednak powstrzymuje ją Alex.