FANDOM

Maciej Brylski
Maciej Brylski
Status Nie żyje
Data śmierci Wrzesień 2013
Zawód Instruktor tenisa
Debiut Ostatni gem
Aktor Tomasz Gęsikowski

Maciej Brylski - gwałciciel pracujący jako instruktor tenisa, który pojawił się w odcinku Ostatni gem.

Opis postaci Edytuj

Maciej Brylski był instruktorem tenisa w klubie tenisowym należącym do Teresy Szulc. W przeszłości chciał zostać sławnym tenisistom, jednak z nieznanych powodów jego marzenie nie ziściło się. Mogło to spowodować, że Brylski popadł w alkoholizm. W klubie był trenerem między innymi Krzysztofa Halickiego.

W klubie trenowała też Anna Małek - wschodzącą gwiazdą tenisa. Według zeznań Małek, Brylski zalecał się do niej, jednak bez skutku. Sponsorem dziewczyny był Halicki, który finansował jej odżywki i wyjazdy na zawody.

Pewnego wieczora Szulc zaprosiła Małek do swojego gabinetu. W gabinecie znajdowali się również Brylski oraz Halicki. Gdy Małek weszła, Halicki zażądał, by okazała mu wdzięczność za sponsoring i uprawiała z nim seks. Małek słysząc to, uderzyła Halickiego w twarz. Halicki natychmiast rzucił się na Małek i zaczął zdzierać z niej ubrania. Halicki zgwałcił dziewczynę, a Brylski przytrzymywał ją by się nie szarpała. Następnie obaj zamienili się rolami. W trakcie gwałtu, zegarek Brylskiego skaleczył ją w nadgarstek. Całemu wydarzeniu przyglądała się Teresa Szulc, która nie zareagowała w żaden sposób.

Po gwałcie, Małek opowiedziała o całym zdarzeniu ojcu. Ten odradził jej zgłoszenie zdarzenia na policję, gdyż uznał, że rozgłos zniszczył by jej karierę sportową. Małek postanowiła się osobiście zemścić na swoich oprawcach. Kilka dni po gwałcie, gdy Brylski znajdował się sam w klubie, został zadźgany nożem pod prysznicem przez Annę Małek. Następnego dnia z rąk dziewczyny zginęła również Teresa Szulc.