FANDOM

Marek Kotys
Marek Kotys
Status Żyje
Zawód Brak danych
Rodzina Henryk Kotys (ojciec)
Debiut W potrzasku
Aktor Marcin Łuczak

Marek Kotys - morderca, który pojawił się w odcinku W potrzasku.

Opis postaci Edytuj

Marek Kotys w przeszłości dokonał rozboju ze skutkiem śmiertelnym. Nie zostają przedstawione szczegóły zbrodni. Wiadomo, że śledztwo w tej sprawie było prowadzone przez Marka Bromskiego oraz Ryszarda Puchałę. Udaje im się schwytać Kotysa. Wkrótce zostaje on skazany na 8 lat więzienia. W praktyce za swe czyny powinien otrzymać 12 lat więzienia, jednak Kotys okazał skruchę i sąd złagodził mu karę.

Jakiś czas później, gdy jest on transportowany do więzienia na konwój napada jego ojciec - Henryk Kotys, który chce go uwolnić. Atak na konwój okazuje się niepowodzeniem. Podczas późniejszego przesłuchania Marek Kotys nie chce wydać sprawców ataku. Jego ojciec nie poddaje się i wchodzi do szkoły baletowej i bierze zakładników. Żąda uwolnienia syna oraz przetransportowania go do Meksyku. Puchała namawia Marka Kotysa, by przekonał ojca do poddania się, jednak ten drwiącym tonem odmawia.

Ostatecznie plan Henryka Kotysa zostaje pokrzyżowany przez Alexa i zostaje aresztowany. Najprawdopodobniej zmarł niedługo później, gdyż miał raka krtani i jak sam twierdził pozostały mu tylko 2 miesiące życia.