FANDOM

Muki
Muki
Status Żyje
Zawód Brak danych
Debiut Feralne zdjęcie
Aktorka Malwina Boss

Muki (prawdziwe imię i nazwisko nieznane) - morderczyni oraz dilerka narkotyków, która pojawiła się w odcinku Feralne zdjęcie.

Opis postaci Edytuj

Muki (jej imię i nazwisko nie pojawiło się w serialu) była dilerką narkotyków, która działała na terenie Parku Źródliska w Łodzi. Razem ze swoim kompanem wymyśliła sposób na dyskretny handel narkotykami. Muki ukryła towar pod obrożą psa. Gdy zjawili się klienci, płacili jej za towar, a następnie podchodzili do psa i udając że chcą go pogłaskać, wyjmowali zakupiony narkotyk. Większe ilości narkotyków przechowywał dla Muki sprzedawca waty cukrowej w swoim wózku.

Plan Muki rozpracował Wigurski - prywatny detektyw z Kutna, który w Parku Źródliska obserwował żonę swojego klienta z kochankiem. Przypadkowo zaobserwował transakcję narkotykową i postanowił to wykorzystać. Wykonał kilka zdjęć psa oraz Muki za pomocą smartfona i zaczął szantażować nimi dilerkę. W zamian za nieujawnienie zdjęć policji zażądał, by Muki uprawiała z nim seks. Dilerka niechętnie przystała na to i udałą się z Wigurskim do jego pokoju hotelowego. Po seksie, Wigurski zażądał my Muki przychodziła do niego na seks wcześniej, bo ujawni zdjęcia. Muki nie chcąc być jego seksualną niewolnicą wbiła mu w szyję pilnik do paznokci. Pilnik przeciął tętnicę szyjną i Wigurski wykrwawił się. Muki zabrała jego smartfona, jednak tam zdjęć już nie było - Wigurski przesłał je mailem do swojego biura w Kutnie.

Marek Bromski podejrzewał początkowo o zabójstwo kochanka żony klienta detektywa, jednak okazał się on niewinny. Doszedł do wniosku, że kluczem do rozwiązania zagadki jest miejsce, gdzie Wigurski zrobił kochankom zdjęcie. Na podstawie zdjęć, udało się mu zidentyfikować miejsce, gdzie zostały wykonane. Miejsce to miał obserwować Gustaw Majer z Alexem. Majer szybko się domyślił, że Muki sprzedaje narkotyki i domyślił się w jaki sposób.

Gdy do akcji wkroczyła policja, Muki zaczęła uciekać - gonił ją Alex. Uciekając przed nim wbiegła na drzewo i nie mając dokąd uciec poddała się. Lucyna Szmidt aresztowała kompana Muki, natomiast Bromski i Majer zatrzymali sprzedawcę waty cukrowej.

W trakcie przesłuchania, Muki ze szczegółami opowiedziała jak zabiła Wigurskiego.