FANDOM

Natalia Sobisz
Natalia Sobisz
Status Żyje
Zawód Sprzedawczyni
Rodzina Dariusz Sobisz
(mąż; nie żyje)
Debiut Trzy sekundy
Aktorka Karolina Chapko

Natalia Sobisz - żona Dariusza Sobisza, przemytnika pracującego na zlecenie białoruskiego gangstera Artioma.

Opis postaci Edytuj

Natalia pracowała w przydrożnym barze nieopodal polsko-białoruskiego przejścia granicznego. W pracy poznała gangstera Artioma oraz jego pracownika Dariusza Sobisza, który przemycał broń do Polski. Obaj mężczyźni zakochali się w Natalii, ale to Dariusz zyskał względy kobiety i poślubił dziewczynę.

W późniejszym okresie Sobiszowie oraz Artiom przenieśli się do Łodzi. Artiom zaczął terroryzować sprzedawców na łódzkim bazarze Górniak i wyłudzać od nich haracz. Na tym samym bazarze pracowała Natalia, jako sprzedawczyni w barze. Artiom chcąc zyskać względy Natalii, kazał swym gangsterom zabić Marczaka, jednego ze sprzedawców z bazaru. Artiom chciał przekazać jej na własność stoisko Marczaka, ale tam odmówiła.

Sobiszowie chcieli uciec od Artioma do Portugalii. W tym celu Dariusz ukradł przemycaną przez siebie z Białorusi skrzynię z materiałami wybuchowymi, ukrytą w ziemniakach. Chciał z pomocą Pruskiego sprzedać ją na Bałkany. Artiom zaczął poszukiwać materiałów. Gdy spotkał Dariusza na bazarze, chciał dowiedzieć się, gdzie jest skrzynia, ale jednemu z jego ludzi puściły nerwy i uderzył Sobisza metalową rurą w głowę, zabijając go.

W celu wyjaśnienia zabójstwa, na Górniaku zatrudnia się Marek Bromski. Wkrótce w celu odnalezienia materiałów wybuchowych, Artiom zaczyna prześladować Natalię, jednak ta nie wie, gdzie ukrył je mąż. Wkrótce ludzie Artioma zabijają również Pruskiego, który miał pomóc sprzedać materiały wybuchowe na Bałkany. To Natalia odnajduje go jego zwłoki, czego świadkiem był Bromski.

Wobec zaistniałych okoliczności, Bromski informuje Natalię, że jest policjantem i wkrótce razem odnajdują magazyn, w którym Sobisz ukrył skrzynię. Niestety byli śledzeni przez Artioma i jego gang. Gangsterzy przykuwają Bromskiego i Natalię do rury i chcą wysadzić magazyn z nimi w środku. Artiom ustawia detonator na trzy minuty. Gdy gangsterzy wychodzą ze skrzynią z magazynu, zostają schwytani przez antyterrorystów. Alex i Ryszard Puchała odnajdują w magazynie detonator, a Lucyna Szmidt dezaktywuje go na trzy sekundy przed eksplozją.

Kilka dni później, Bromski wręcza Natalii paszport z jej zdjęciem, wystawiony na nowe nazwisko. Od tej pory Natalia będzie się nazywać Joanna Grabowska.