FANDOM

Oskar Pabich
Oskar Pabich
Status Żyje
Zawód Brak danych
Debiut Zakochana w mordercy
Aktor Rafał Cieszyński

Oskar Pabich - morderca, który pojawił się w odcinku Zakochana w mordercy.

Opis postaci Edytuj

Oskar Pabich w 2007 roku zamordował sklepikarza. Strzelił mu w tył głowy. Został skazany na 15 lat więzienia, ale broni, której użył nigdy nie odnaleziono. Mężczyzna ma wyjątkowy talent do manipulowania kobietami. Szczególnie interesuje się jedną - Lilianą Grońską, która jest szczególne podatna na jego urok. W celi ukrywa telefon, za pomocą, którego kontaktuje się z kobietą. Pabich oświadcza się jej. Kobieta nie wie, że w tym czasie, Pabich utrzymuje kontakt z pięcioma innymi kobietami.

Uświadamia Grońską, że jedynym sposobem na jego wyjście z więzienia jest popełnienie bliźniaczo podobnego morderstwa przez kobietę. Ta się zgadza. Pomaga im adwokat Pabicha. Grońska odnajduje ukrytą przed laty broń i dokonuje mordu.

Początkowo policjanci są zdania, że faktycznie Pabicha skazano niesłusznie. Jego uwolnienia domaga się adwokat. Policjanci zauważają, że sąsiadką ofiary jest Grońska, która utrzymująca kontakt z Pabichem. Gdy Michał Orlicz przesłuchuje Grońską, alibi daje jej pewien bezdomny. Okazuje się, że gdy Grońska zabijała sklepikarza, bezdomny był pod jej budką i widział, że jej nie ma. Zaczyna szantażować morderczynię. Pabich radzi Grońskiej zabić bezdomnego, w przeciwnym razie sam się zabije. Zakochana kobieta, niechętnie się zgadza i otruwa szantażystę.

Po tym morderstwie, policjanci wzywają Grońską na przesłuchanie, gdzie pokazują jej, że nie jest jedyną kobietą utrzymującą kontakt z Pabichem. Zapłakana wychodzi z posterunku, ale jest śledzona przez Alexa. Grońska doprowadza policjantów do miejsca ukrycia pistoletu. Gdy chce go wyciągnąć, przysypuje ją piach, ale zostaje uratowana przez Orlicza.

Później dowiadujemy się, że kobieta przedstawiła śledczym prawdę o zbrodniach. Pabicha czego najprawdopodobniej jeszcze dłuższa odsiadka.