FANDOM

Patrycja Gradoń
Patrycja gradoń
Status Nie żyje
Data śmierci Styczeń 2013
Zawód Bezrobotna
Rodzina Antoni Gradoń (mąż)
Debiut Bilet do śmierci
Aktorka Marta Jarczewska

Patrycja Gradoń - przemytniczka narkotyków, która pojawiła się w odcinku Bilet do śmierci.

Opis postaci Edytuj

Patrycja Gradoń razem z mężem Antonim mieli poważne problemy finansowe. Mieli długi i groziła im eksmisja z mieszkania, a sprawę pogarszał fakt, że nie tak dawno Antoni stracił pracę za pijaństwo.

Wkrótce bracia Janusz oraz Radosław Mariaszkowie oferują jej oraz jej przyjaciółce Oldze nietypową pracę. Dziewczyny mają lecieć do Kolumbii i przywieźć stamtąd kokainę. Zadanie utrudnia fakt, że muszą ją przemycić do Polski we własnych żołądkach. Patrycja i Olga zgadzają się.

17 stycznia 2013 roku dziewczyny lecą samolotem linii Fast Air (lot nr. 1715) z Łodzi do Bogoty z przesiadką w Londynie. Tam zdobywają narkotyki, pakują do woreczków i połykają. Już w samolocie, podczas lotu powrotnego Patrycja zaczyna się źle czuć. Jak się później okaże, jeden z woreczków z towarem pękł, a jego zawartość dostała się do organizmu dziewczyny. Już w Łodzi na ulicy Piotrkowskiej 112, Patrycja traci przytomność i umiera.

Jej zwłoki trafiają do kostnicy, skąd wykradają je braci Mariaszkowie, w celu odzyskania narkotyków znajdujących się w jej żołądku. Bracia rozcinają zwłoki Patrycji i wyjmują z niej woreczki z kokainą. Następnie jej ciało zamurowują w ścianie jednego z mieszkań w należącej do nich kamienicy. Zwłoki Patrycji zostaną później odnalezione przez Alexa.