FANDOM

Piotr Małecki
Piotr Małecki (2)
Status Żyje
Data urodzenia 17 marca 1981
Zawód Dyrektor biura analiz
Debiut Amok
Aktor Mikołaj Roznerski

Piotr Małecki - morderca, który pojawił się w odcinku Amok.

Opis postaci Edytuj

Piotr Małecki był dyrektorem biura analiz, który jesienią 2011 roku trafił ze stanem przedzawałowym do szpitala. Spędza tam kilka dni. Pewnego dnia, pielęgniarka pobiera od niego próbkę krwi do badań. Niepokoi go, że krew jest mu pobierana po raz drugi i nie satysfakcjonuje go odpowiedź, że jest to rutynowa procedura. Zakrada się więc do gabinetu, gdzie są przechowywane wyniki badań i odszukuje te swoje. Z przerażeniem stwierdza, że ma wirusa HIV. Natychmiast wypisuje się ze szpitala i jedzie zabić osoby przez, które się zaraził.

Małecki należał do ośmioosobowej grupy swingersów - ludzi, którzy spotykali się i uprawiali ze sobą sex. Dochodzi do wniosku, że to z tej grupy pochodziła osoba, która go zaraziła. Nie wiedząc, która osoba jest źródłem choroby, postanawia zabić wszystkich.

Najpierw zabija Pawła Kicińskiego na parkingu, a zaledwie pół godziny później Agnieszkę Brożek w jej mieszkaniu. Oboje zastrzelił z pistoletu Luger 9mm. Następnie jedzie w miejsce, gdzie grupa ma spotkać się ponownie. Tam napotyka Martę Gajewską. Strzela do niej i będąc przekonany, że nie żyje zostawia. Rozlewa w budynku benzynę i oczekuje na pozostałych członków grupy.

W tym czasie Marek Bromski i jego ekipa wiedzą, że członkowie grupy są w niebezpieczeństwie i w porę ostrzegają ich. Przybywają na miejsce spotkania. Wtedy, Małecki zaczyna do nich strzelać. Bromski i Alex dostają się do budynku bocznym wejściem i niedługo później obezwładniają Małeckiego. Odnajdują również ciężko ranną Gajewską.

W trakcie aresztowania dzwoni telefon Bromskiego. Dzwonią ze szpitala. Informują, że wyniki badań drugiej próbki krwi Piotr Małeckiego wykazały, że jest w pełni zdrowy i nie ma HIV! Słysząc tę wieść, Małecki wybucha histerycznym płaczem, dochodząc do wniosku, że najprawdopodobniej spędzi resztę życia w więzieniu tylko dlatego, że nie zaczekał cierpliwie na wyniku drugiego badania krwi.

Ofiary Małeckiego Edytuj

1. Paweł Kiciński - zastrzelony o 13:00
2. Agnieszka Brożek - zastrzelona o 13:30