FANDOM

'Szot -' porywacz który pojawił się w odcinku Anioł stróż na czterech łapach

Szot
Szot
Status Żyje
Zawód Pracownik hurtowni zoloogicznej
Rodzina Brat (Nie żyje)
Debiut Anioł stróż na czterech łapach
Aktor Wojciech Czerwiński

Szot razem z Krymskim był właścicielem hurtowni zoloogicznej.Miał Brata który zginął od postrzału ochroniarza.Pewnego razu ich Hurtownia zoloogiczna była na skraju bankructwa. Razem z Krymskim postanowili że porwą Bartka - Bramkarza.

Szot razem z krymskim podczas przerwy porywają przez przypadek Damiana - Świadkiem tego zdarzenia jest ochroniarz lodowiska, zostaje on jednak postrzelonyprzez szota. Na szczęście nic się z nim nie stało i trafił do szpitala na stół operacyjny.Szot dzwoni do matki Bartka nie wiedząc że porwał innego chłopaka i żąda od niej milion złoty do wieczora. Później okazuje się że chłopak którego porwali to Damian - Kolega Bartka który miał jego kask,mimo to chłopiec zostaje zakneblowany i przywiązany do krzesła.Wkrótce zjawia się kolega Damiana - Bartek który próbuje go uwolnić jednak nieszczęśliwie porywacze odkrywają że to chłopak którego mieli porwać i on również zostaje zakneblowany. W międzyczasie Szot dzwoni do ojca bartka i żąda od niego pieniądze i ostrzega że gdy ich nie dostanie oderwie palce jemu synowi.Puchała rozpoznając dzwięk dzwonów z kościoła rozpoznają że porywacze dzwonili z Hurtowni na lutomierskiej znajdujacej się w okolicach kościoła z którego dzwoniły dzwony.

Bromski razem z puchałą przybywają do hurtowni jednak alex zostaje ukączony przez węża naszczęcie zostaje on szybko uratowany dzięki podaniu leków znajdujących się w hurtowni.Okazuje się że porywacze ukrywają się z chłopakami w kamienicy przed policją. Alex jednak tropi porywaczy i następnie Szot zostaje aresztowany przez Bromskiego , a chłopcy wracają cali i zdrowi do domu