FANDOM

Tomasz Wolski
Tomasz wolski
Status Żyje
Zawód Bezrobotny
Rodzina Ryszard Wolski (ojciec)
Elżbieta Wolska (matka)
Debiut Pod ulicami Łodzi
Aktor Bartosz Gelner

Tomasz Wolski - morderca, który pojawił się w odcinku Pod ulicami Łodzi.

Opis postaci Edytuj

Tomasz Wolski był bezrobotnym, który poznał Martę, kasjerkę pracującą w Lider Banku. Zaczęli ze sobą romansować i podczas jednej z rozmów obmyślili dla żartu plan napadu na bank. Wolski postanowił jednak zrealizować plan, razem ze swoim kolegą z wojska - Jerzym Mareckim. Latem 2011 roku dokonują napadu - Marecki celując do kasjerki, którą przypadkowo jest Marta, każe zapakować jej pieniądze do torby. Po chwili ucieka i wchodzi do kanału ściekowego, w którym czeka na niego Wolski. Razem ukrywają łup w kanałach.

Podczas wspólnej libacji, Marecki zaczął drwić z Wolskiego, że poderwał dużo od siebie starszą kobietę oraz, że pokaże jej co ro znaczy prawdziwy mężczyzna. Wtedy, Wolski uderzył go w twarz, a Marecki potknął się i uderzył głową o kant stołu. Następnie, Wolski włożył zwłoki kolegi do wanny i za pomocą noży elektrycznych poćwiartował. Część zwłok zapakował do lodówki, natomiast nogi i ręce bez dłoni wynosi od razu z mieszkania i wrzuca do kanału ściekowego, gdzie kilka dni później zostają odkryte przez kanalarzy.

Marek Bromski ma problemy z ustaleniem do kogo należały znalezione kończyny, gdyż nie ma żadnego punktu zaczepienia. Niebawem, jednak Tomasz Wolski decyduje się pozbyć pozostałych części ciała Mareckiego. Gdy w nocy próbuje wejść do kanału w parku, zostaje zauważony przez ludzi i w ostateczności porzuca korpus kolegi pod pobliskim mostem. Na korpusie znajduje się charakterystyczny tatuaż, którego Wolski nie zdołał usunąć i dzięki temu udaje się ustalić, że poćwiartowany denat do Jerzy Marecki. Marecki siedział w więzieniu za napad na bank i idąc tym tropem Bromski łączy jego morderstwo z niedawnym niewyjaśnionym napadem na Lider Bank. W ten sposób dociera do Marty.

Po kilku dniach, Marta przyznaje, że wie iż sprawcą napadu był Wolski i jego kolega z wojska. Wolski sam się jej to tego przyznał i powiedział, że łup nadal jest ukryty w kanałach. Gdy Bromski z Alexem schodzą do kanału, natrafiają na Wolskiego, który niesie ukryty wcześniej łup. Wolski wydostaje się z kanału i zaczyna uciekać po parku, gdy dogania go Alex, próbuje uderzyć go łomem, jednak Alexowi udaje się go powalić na ziemię. Po chwili, Wolski zostaje aresztowany.

Podczas przesłuchania, Tomasz Wolski przyznaje się do napadu i morderstwa, ale jednocześnie stwierdza, że nigdy nie pokaże gdzie ukrył pozostałe fragmenty zwłok Mareckiego - głowę i dłonie. Jednocześnie prosi Bromskiego o zgodę na spotkanie z Martą.