FANDOM

Wiktor Redlicki
Wiktor Redlicki
Status Żyje
Zawód Brak danych
Rodzina Eugenia Redlicka
(babcia; nie żyje)
Debiut Czworonożny świadek
Aktor Maciej Jachowski

Wiktor Redlicki - morderca, który pojawił się w odcinku Czworonożny świadek.

Opis postaci Edytuj

Wiktor Redlicki był właścicielem domu na łódzkim Widzewie. W przeszłości dom należał do jego babci - Eugenii Redlickiej. Staruszką opiekowała się Klara Olczyk. Kobieta nawiązała ze staruszką tak dobrą relację, że Redlicka zapisała jej korzystną umowę najmu. Olczyk mogła dożywotnio wynajmować dom. Po śmierci kobiety, Olczyk zamieszkałą w domu.

Redlicki miał inne plany wobec domu. Chciał go sprzedać deweloperowi, który planował wybudować na jego miejscu apartamentowiec. Robił ile się da, by przegonić Olczyk z domu - bezskutecznie. Postanowił zamordować kobietę. Wiedział, że Olczyk jest w związku z Konradem Fiszerem, który jest alkoholikiem. Pewnego dnia usłyszał, że para się kłóci. Gdy Fiszer wyszedł z domu, Redlicki go upił, a następnie poszedł do baru by zapewnić sobie alibi. Nocą, gdy kobieta wróciła z pracy do domu, Redlicki zaatakował ją i udusił. W obronie kobiety stanął piesek, którego Olczyk przyniosła do domu. Zwierzak ugryzł Redlickiego w nogę.

Początkowo głównym podejrzanym był Fiszer, na którego winę wskazywał sam Redlicki. Jednak Alex znalazł dokument, zaświadczający o możliwości najmu domu przez Olczyk. Dodatkowo, na pyszczku pieska znaleziono krew sprawcy. Gdy policjanci jechali przesłuchać Redlickiego, piesek zaczął się nerwowo zachowywać na widok mordercy. Alex powalił go na ziemię, co odsłoniło ranę po ugryzieniu i Redlicki został aresztowany.